Subject: FW: Harjumaa Kose vald Tartu mnt 5 elektriautode laadimispunkti nimivoolu suurendamine LC0410
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 08:24:15 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/3108-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]>
Sent: Monday, March 25, 2024 7:00 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Kose vald Tartu mnt 5 elektriautode laadimispunkti
nimivoolu suurendamine LC0410

Tere,

Edastan parandatud projekti materjalid.

Parimat,

Egle Ninep-Kaselt

Nooremprojekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 18, 2024 14:05
To: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Harjumaa Kose vald Tartu mnt 5 elektriautode laadimispunkti
nimivoolu suurendamine LC0410

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

*	Palume projekti lahenduses arvestada olemasolevate
valgustusmastidega. Antud valgustus kuulub TRAMile.

Palume võimalusel nihutada rajatav tehnovõrk vastavalt Transpordiameti
nõuete tabelis 1 toodud kaugusele või tagada mastide juures piisav sügavus
tabeli 1 järgi (vastav info kajastada ka seletuskirjas ja asendiplaanil).

Juhul kui nõuetele vastavat kaugust pole võimalik tagada, siis kajastada
ka valgustusmastid ristmevälja joonisel ja min sügavused mastide juures.

*	Palume asendiplaanil kajastada kinnisel läbiminekul planeeritav
puurimise suund.
*	Ristmevälja joonisel palume kajastada ka kaeviku varisemisnurk
1:1.
*	IKÕ plaanilt puudub POS 1 tähis, palume kajastada.

Palume edastada komplektne täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Vajadusel võite helistada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.